Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

19 november 2010

öppna förskolan

Dagens outfit: molo tröja, och name it body och byxor som vi fick från A och S.

Knyttet och E
C och J, ja de ligger faktiskt en liten liten bebis där
Underbara stökiga rum rom jag hade förmånen att komma hem till urk.

Oj vilken dag, jag och lilla knyttet åkte i väg till öppna förskolan de va tomt där när vi kom men sen vid 10 kom H och E och efter en stund C och J och sist V och M. De va riktigt trevligt lite lagom att vi bara va 4 från mamma gruppen de gick att snacka och hänga med i samtalen. Tycker att de kan va lite jobbigt när de e många. Ja trevligt va de i alla fall. Sen när jag kom hem va gubben och räkan hemma och dom lekte med C och Z så de va fullt upp. Dom älskade pojkarna hade verkligen hård lekt alla räkans lådor låg över allt. Härligt de va bara att sätta ingång att städa när dom åkte till bibloteket en stund, skönt lite lugn och ro men tyvärr somnade inte knyttet under den stunden så de va fullt upp med honom i stället. Nu ska jag försöka skaffa mig lite energi inför kvällen.

Kramizzar



Inga kommentarer: