Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

21 november 2010

Helgen i "kort" het

Dagens outfit Lördag polarn och pyret från topp till tå.

Eller ja i alla fall ett försök, i går va vi mest hemma satte upp gardiner och stjärnor och gjorde de riktigt julmysigt men nu väntar jag bara på att grannarna kommer och föreläser och säger att här sätter vi upp adventsljusstakarna den 1 advent. Men men jag e upptagen då. Vi ska nämligen ha dop då så de kommer att vara fullt upp ändå. De kommer att bli jätte mysigt med dop den 1 advent hoppas att de e lite snö då med. Sen på kvällen tog jag med min far på konsert de va min farsdags present fast ja en vecka efter. Inte riktigt min musiksmak men de va trevligt.

Alice Babs kväll i kyrkan.

Dagen outfit Söndag katvig uppblandat med kapphal och lindex.

I dag eller sättare sagt i går så gjorde min vän S en så kallad ett foto i timmen på sin blogg så jag blev lite sugen på att testa i dag tja gick så där morgonen började bra i alla fall.

Kl: 8 hihi vi har i alla fall en glad morgon pigg kille :-)

Kl: 9 en kanske inte lika morgon pigg storebror, måste ju ha lite sällskap när man äter.

Kl: 10 In packade i bilen och på väg till K och räkans kompis S, ja nästan i alla fall kom nog inte från stan innan 10.30

Ja sen när vi kom fram gick de mindre bra. (Får försöka en annan dag i stället) Vi hade så mycket att prata om och jag blev så tagen av eras fina härligt lantliga hus. Avis nivån steg massor. Köket ojoj oj visar ett kort från spis delen och en på de jätte fina gamla kaklet.



Skulle inte ha något i mot att byta förutom att vi skulle väldigt väldigt långt till jobben. Så vi hade en väldigt trevlig dag hemma hos K och hennes familj, räkan och S kollade på pippi och så lekte dom med traktorn de va inget riktigt bråkande om något de va skönt och lilla knyttet satt mest och tittade slummrade till några gånger. När vi sen åkte hem började snö riktigt mycket otäckt att köra då tycker jag men hem kom vi. Nu e de snart sängen och min braiga bok. Nora Roberts hehe ni som har läst böcker av henne kan gissa vad den handlar om.


Kramizzar




1 kommentar:

Jenny sa...

Halloj Bollan!
Åh vilka fina kläder han har din lilla kille o vad mysigt med dop på första advent!

Attans vilket fint kök din kompis har, blev oxå avis;)

Kraam Jenny