Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

30 oktober 2010

Data haveri

F*N Jag som hade minst 2 inlägg i dag på vad som har hänt + massor och då menar jag massor med kort. Men tyvärr har de hänt något med vår dator och för att inte allt ska gå sönder går den nu i felsäkert läge så jag får inte in några kort eller kan göra så mycket än att skriva här att de kommer in lägg när alla mina foton är räddade och datorn lagad vilket jag hoppas på händer i morgon men kan inte lova något. E så sur men gubben jobbar på de och jag ska va glad att jag kommit så här långt då den bara stått och tänkt nu sen kl 14. Så Sarah korten kommer lovar vi jobbar på de.

Kramizzar

1 kommentar:

Jenny sa...

Hej Bollan!
Vad jobbigt med datorstrul..hoppas det löser sig!

Kraam Jenny