Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

14 juni 2009

Växter

I dag får de bli 2 inlägg har en massa foton att visa! De har nämligen varit en riktig shopping helg med country inslag. Först i går blev de en tur till Ikea igen för att gubben behövde va med då vi skulle välja nya sänglampor. Och så blev de ju lite småsaker till typ denna vita emaljkannan som blev så fin med sommarblommorna jag va ute och plockade på landet i dag!!

Sen vill jag visa min lilla örtagård ;-) vet inte om ni kommer ihåg hur den såg ut när jag fick hem den? Om inte så hittar ni de här. Nu har de i alla fall växt sig jätte stora, jag fick i för sig flytta ur lavendeln men de har också tagit sig riktigt bra. Växter trivs verkligen på vår balkong så skoj.

Kramizzar


Inga kommentarer: