Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

10 juni 2009

Mormors Gradiner

Humf jag förstår inte hur maffia wars kan ta hela kvällen att spela. Iförsig har väl jag varit lite upptagen men bara lite. Med Grey´s och sprättat en duk, för er som kollar på Grey´s åhhh vilket avsnitt!!! Hoppas verkligen att dom inte dör, trodde verkligen att Izzie skulle klara sig nu. Och O´malley vilken tvist. Ne nu till mina äventyr i dag. Jag tog mig till ikea med sällskap och införskaffade mig en gardinstång!!! Så nu ska ni få se dom nya gardinerna uppsatta.

Och min älskade gubbes kommentar blev: Humm du gillar typ mormors stil va?

Sen blev de lite burkar som jag har spanat på länge och som jag egentligen vill köpa mer av men vi får se.
Sen fick älskade räkan en pall till badrummet och en potta så nu ska här tränas, han fick välja färg själv så de blev en ljusrosa till pappas missnöje. Sen när vi kom hem fick jag mig 2 idéer den ena va:
En burk med snäckor.
Det andra är en typ tavla men jag behöver lite mer tid att fila på hur de egentligen va jag hade tänkt mig så de kommer nog så småningom, har en känsla av att den vita målarfärgs burken kommer fram.
Kramizzar

Inga kommentarer: