Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

07 juni 2009

Lite av varje

Ja i dag får de bli en liten blandning. Ska första börja med att säga Grattis till M och A som har tagit examen i fredags!! Fasen va duktiga ni är!! Sen får jag väl fortsätta med grattis till L som ska gifta sig till hösten. Och till S och S som ska ha sina andra barn i februari. Så de har varit många nyheter på sista tiden. Men de e kul de e så underbara människor som verkligen förtjänar verkligen allt bra. Så jag va på examens fest i fredags lite oförberedd på att de skulle bli vin men väldigt trevligt hade vi och drog oss hemåt sist av alla. I dag har vi varit ute på landet och hälsat på vilket va en halv pärs mest för att räkan nog grät 10 gånger på 5 min på grund av dottern till dom vi besökte. Men ändå tycker han att de e jätte kul att leka med henne. Sen va gubben och räkan på lekplatsen och på vägen hem hade räkan trillat och de va blod i hela ansiktet när dom kom hem. Så nu känner jag mig lite trött slutkörd. Så de blir inte så mycket mer nu och inga bilder i dag heller. Men jag har en ide om ett inlägg så de kommer nog dom närmaste dagarna.


Kramizzar

1 kommentar:

Annelie Nilsson sa...

Tack söta för att du tänkte på mig // Kram Annelie