Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

14 juni 2009

Storegården

Wow vilket litet himmelrike vi har besökt i dag, Och så nära landet där min mor bor. De va verkligen en liten oas mitt på landet. Och jag kan garantera att jag kommer att åka dit igen. Kan nästan fylla mer en än hel sida med bara bilder på denna underbara plats. Fast de måste ju finnas lite plats åt de vi handlade med. *fniss*










Våra fynd:
Denna gôr fina vatten kanna följde med till oss, och denna fina med rosor till mamma.
Och tvålarna delade vi så klart på ;-)
Kramizzar


2 kommentarer:

Sarah James Larsson sa...

Hej! Vad snällt du har skrivit om oss. Tack så jättemycket. Jag känner mig riktigt stolt att du trivs så bra här. Jag har lagt in en länk till ditt inlägg på vår blogg förresten. Vill gärna visa andra de härliga bilder du tog. Önskar dig en glad Midsommar!! Håller tummarna att det ska bli sol. Vi ses. Soliga hälsningar,
Sarah

Susanne sa...

Vilken härlig blogg du har. Gillar den där att göra listan på vänsterkanten ;-) Är väldigt duktig själv att skriva listor. Har inte varit så duktig det sista på att uppdatera min blogg, men det kommer väl. Fann din blogg när jag googlade om Camilla Plum och på så sätt fann Storegården.
Ha en trevlig kväll i värmen.
Mvh
//Susanne