Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

24 juni 2009

Uppdatering så de smäller om de

Oj ja nu e de verkligen dax för en uppdatering, eller tja dom senaste dagarna kanske inte så mycket att skriva om. Jag jobbade kväll i måndags och dag i går så i dag hade vi sovmorgon. Så nu e jag ledig i dag och i morgon men tyvärr har lilla räkan feber inte så mycket men. jag tror att han kanske fick lite mycket sol i går, det verkade så på kvällen. Jo jag skulle ju berätta om midsommar och så. På förmiddagen gick vi och några vänner i väg till en park som brukar ha firande och dans runt midsommar stången de va väldigt trevligt. Jag trodde nästan att de skulle regna men vi klarade oss och efter en stund fick även räkan ta av sig regnkläderna.
Så de blev lite dans och mingel. Det kom även fram en journalist från en tidning och ville ta kort på räkan, Jätte fina kort vi fick dom mailade till oss. Sen gick vi hem och några vänner följde med så åt vi traditionell midsommar mat och senare blev de tårta och så klart lite godis och snacks. Så de blev en väldigt lyckad midsommar om jag får säga de själv. Nu längtar jag bara till den riktiga sommaren och mina 4 dagar av semester i norrland.
Kramizzar

Inga kommentarer: