Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

08 juni 2009

Underbara textilier

Ja som sagt nu e de dax! Känner mig riktigt på topp i dag fick mig en helt underbar sovmorgon i lugn och ro så nu e jag riktigt uppladdad. Så nu ska vi se jo vi börjar med när jag bäddade rent i går fick jag för första gången andvända dom gamla lakanen som jag letat fram i mammas gömmen. Åhh så underbara som va att sova på/i och riktigt vackra att titta på med med monogram och spets Gubben va väl inte lika förtjust han saknade sina påslakarn men han vänjer sig ;)

Sen i fredags fick jag med mig ett par gardiner med även dom spets riktigt fint lantligt nu behövs bara en gardinstång till sen lovar jag att ni ska få se dom uppsatta.

Och för ungefär en vecka sen kanske va jag och köpte mig kuddar ut till balkongen. Jag hade först sett dom i lantliv och föll pladask och dom passade så bra där ute men nu när de e sådant bus väder ute för dom pryda fotpallen inne.



Kramizzar


Inga kommentarer: