Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

21 juni 2009

Det stora allvaret

Jaha så va både midsommar och helgen över snart då. Och i morgon börjar allvaret på riktigt. Men jag jobbar kväll i morgon så de ska nog gå rätt bra så länge jag inte kör fel. Sen e jag ledig på onsdag och torsdag så jag håller tummarna på att de blir fint väder då ska jag passa på att åka upp till storegården en sväng till, fick mina blickar på en adressbok som nu har legat där och ropat efter mig för länge. Tänkte även ta mig en tur på stan i morgon innan jobbet. Annars har jag inte så mycket att skriva har varit ute på landet i dag och tvättat. Och räkan sprang runt om lill bonde i storstövlarna och hängslebyxor :-) Jo och jag sydde en ny minikompis som förmodligen också får följa med i morgon riktigt skön e den. Ne nu ska jag spela lite har hittat ett av mina favorit spel online nämligen uno. ;-)


Kramizzar
Ps: Jag ska skriva om våran midsommar men de blir inte i dag för jag har inte laddat över korten än.

Inga kommentarer: