Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

30 juni 2009

Ok jag tar tillbax de!

Ja jag tar tillbax att de va för varmt jag vill ha tillbax de fina vädret. På eftermiddagen här har de åskat och regnat. De va iför sig ganska skönt blev lite luftombyte. Och själva åskan har jag och räkan inte märkt av. Vi bestämde i går eftermiddag att vi skulle åka till havet i dag och bad. Och oj va skoj vi hade de och så fint väder! Räkan blev överlycklig när vi kom fram och sprang ned i vattnet som va varmare än va sjön va här hemma. Så de blev mycket plask och han träffade många vänner där. Det enda är väl att vi nu har sand precis överallt!! Och att jag fastän solkräm och försökte flytta mig så mycket så möjligt nu har en riktigt riktigt röd rygg som bränner något hemskt!! Ne vi har verkligen haft en helt underbar dag som jag gärna gör om. Så nu hoppas vi på fint väder till helgen igen så att gubben kan följa med.

Kramizzar

Inga kommentarer: