Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

05 maj 2009

Uppfrächning

Ja ha nu har jag varit på och pillat på bloggen igen. Kände att de va dax nu men jag har kvar mitt gröna men så har den fått en lite mer vintage stil på sig. Får se om de blir mer lockande att skriva oftare ;-) Skulle så gärna vilja ha några tävlingar på gång med. Så om du har en tävling eller vet någon som har de kan ni väl skicka en kommentar så lägger jag gärna upp den. I dag har vi faktiskt inte gjort så mycket de har varit riktigt trist väder och både jag och räkan va trötta så vi har nästan sovit bort hela dagen, skönt. Men nu är de nya tag i morgon ska och jobba kväll i morgon de ska bli intressant När vi inte har sovit i dag så har vi städat lite och organiserat. Jag va mest sugen på att få ordning på mina skor men de va inte räkan som hellre ville kolla vad de va i alla kartonger. Så de slutade med att vi hade en sko provar stund i stället och bland kartongerna e de fortfarande samma röra.
En liten del av alla skor jag ville få ordning på.
Åhh nej fasen har glömt av kvälls promenaden. Måste sticka!

Kramizzar

Inga kommentarer: