Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

31 maj 2009

Mamma, mamma världens bästa mamma

Ja tänk att de finns så många underbara mammor där ute och så klart har man den bästa mamman de tycker vi nog allihopa. Även jag min mamma e toppen ställer alltid upp och finns där om jag behöver bra med andra ord min bästa vän. Och vilken tur att räkan har en sådan toppen mamma också. De fick jag veta i dag jag fick frukost på sängen och en massa bus för vem skulle va med under täcket om inte räkan. Sen kom pappan in med ett paket, kort och så klart mina favorit blommor.
I paketet va den en vit klocka med lite bling precis en sådan jag har önskat mig! Sen på förmiddagen åkte dom i väg till ica och bakade en mors dags tårta, jag har nog aldrig sett en sådan fin tårta de va de underbaraste jag både sett och smakat.
Sen va min stora älsklig tyvärr tvungen att åka till jobbet men de byttes av med att min mamma och pappa kom på besök och stannade över middag de va väldigt trevligt och så klart fick min mamma ett paket också innehållande lyx praliner så jag hoppas hon blev nöjd sen lagade jag ju middag med efterrätt till henne så att hon slapp de i dag. Ne nu ska jag sätta mig på balkongen igen och läsa min spännande bok undra vem mördaren är ;-)

Kramizzar

Inga kommentarer: