Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

26 maj 2009

Nu ni!

Ha i dag när gubben och räkan va å handlade fick dom med sig nya batterier hem till kameran och så klart har jag gått runt och fotat nu. Viktigaste av allt i dag är ju att dom har varit här och målat våran balkong!!!! Jippi Jippi jippi jag avskydde den mörk rosa färgen som va! Vem vill ha den konstiga rosa färgen på en balkong? Sen för att göra de ännu bättre hade ju någon målat en röd fläck på väggen. Så jag kan ju säga att jag e mycket mycket nöjd nu de blev ljust men de rosa lyser igenom lite men de gör ingen för nu ser de ut som ljust ljust rosa nästan vitt. Och så mycket enklare att inreda till. Visst vi saknar fortfarande dynor, duk, hylla och något tyg att ha mot metallen men de kommer. Undertiden tog jag va jag hade för att kunna visa känslan av vad jag vill göra där ute.


Så där ja va tycks?
Kan ju säga att räkan va ju inte så imponerad tog typ 2 min så hade han tagit bort allt från soffan.
Kramizzar
Ps: Om de finns någon som har ett bra tips på hur man får liv i jorgubbsplantor får ni gärna höra av er!

Inga kommentarer: