Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

29 maj 2009

Fredag Del 2 Bal

Åhh vilken kväll en minnesvärd kväll för så många! I kväll är de nämligen bal för en av gymnasierskolorna här i stan. Och så många klänningar. Vi gick för att titta på en vän som tar studenten snart och oj va vacker hon va de riktigt lyste om henne och jag hoppas att hon får en toppen kväll och blir balensdrottning. Men förutom henne så såg vi många otroligt vackra, annorlunda och välarbetade klänningar.



Här står limosarna på rad.


Så himla vacker hon va lilla S.



Kommer man 5 min innan de börjar får man sitta och vänta i kö.


Väldigt stiligt par.

Riktigt cool klänning.


Gillade denna färg spakande kreationen.


Kungsblå med strass underbart.


Rosa med broderier fantastiskt.


Min personliga favorit tyckte verkligen att den va utsökt.

Hoppas ni har njutit av alla dessa fina klänningar så som jag gjorde.

Kramizzar

Inga kommentarer: