Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

04 maj 2009

Första dagen på jobbet

Jäklarns vilken dag! Men så kul jag har haft, ok lite åk sjuka visade ju sig men annars har de varit en toppen dag med snälla kollegor och härliga vårdtagare. Jag cyklade faktiskt till jobbet i dag och de gick riktigt bra och jag lyckades även att ta mig hem på eftermiddagen. Fast jag fick ju sällskap en liten bit. Jag har även fått se många många fina hus och lägenheter under dagen. Hittade nästan mitt drömhus i dag fast de skulle behövas massor med renovering tyvärr. Men så fint annars typ italiensk lantstil. Sen jag kom hem har vi inte gjort så mycket anstränger mig för att inte somna typ och gubben e på fotboll och räkan sover så de blir lung kväll, mysigt.


Kramizzar

Inga kommentarer: