Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

08 maj 2009

Ös regn :-D

Ok jag vet jag e udda eller kanske inte för när de regnar som de har gjort i dag så vill i alla fall jag ut och hitta på något. Och för en gångskull va gubben inte svårövertalad han e verkligen toppen. Men i alla fall de blev en tur till Ikea åhh tänk om man hade varit rik hittade så mycket som jag ville ha. Vi gick även förbi ett "rum" kunde jag tagit med de hem skulle jag. De va så fint vitt romantiskt men stora garderober och skira tyger. Önskar att jag hade haft en kamera med mig. Ja lite shoppat blev de i alla fall. Nya balkongmöbler gubben håller på att bygger nu. Sen lite nya frukost skålar tack vare att klantiga bollan va framme och hiva ned dom gamla i golvet,
Man ser inte riktigt färgerna men dom e vita, beiga och mint gröna.

och så hittade jag även en kudde som va helt underbar och jag åker gärna tillbaks för att införskaffa mer av.

Vi köpte en spegel till garderoben också har funderat på de länge och de blev riktigt bra slipper man springa ut till hallen när man ska kolla hur något ser ut och kanske gubben slänger en blick i den innan han går till jobbet ;-)

Lilla skylten passade bra ovanför spegeln

Sen blev de lite bra att ha saker men de kan va kul med.


Kramizzar

Inga kommentarer: