Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

03 oktober 2010

Min bebis

Nu e han här vårt lilla knytet, den 10/9 kl 19.03 kom han 3880g och 51 lång. Han är för de mesta väldigt väldigt snäll och sover och äter mest. Och lik sin mor så de smäller om de. Storebror e jätte stolt och vill gärna va med och trösta på han när han e ledsen. Förlossningen gick jätte bra, men efter nu har de inte varit lika bra de har varit turer till sjukhuset nästan varje dag i 3 veckor. Men nu äntligen börjar vi bli friska igen. Annars e de inte så mycket försöker ju njuta av mina pojkar och se till att bli frisk. Vet att de inte skrivs så mycket här, de e lättare att uppdatera sig på fb. Men jag hoppas att de kommer energi för att börja skriva här igen eller om de kommer en ny blog vi får se vad framtiden vill.

Kramizzar

Inga kommentarer: