Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

18 oktober 2010

Kanske

Kanske kanske kommer jag ha tid att blogga dom dagarna räkan e på dagis och knyttet sover. Lovar inget men jag ska försöka. Om jag inte har massor med andra ärenden eller att knyttet e vaken. Vet inte om jag ska köra uppdatering då blir de ett helt inlägg om de, bättre att bara köra igång. I går hade vi överrasknings kalas för mamma hon har fyllt år i veckan. De kom en faster en farbror, och kusiner och 1 kusin barn eller ett och ett halvt typ. För lilla H ska ju få ett syskon om 2 veckor. De ska bli sååå spännande att se vad de blir lite hoppas jag ju på en pojke så ett knyttet får en lek kompis. De va verkligen jätte trevligt i går men samtidigt kände jag men alla som pratade och barn överallt att jag inte hade helt koll på samtalen. I dag blir de lite slö dag sitter med datan i knät kollar på tyra med en sovande bebis bredvid mig han e sååå go så.

Räkan och Knyttet.

Och snart kommer mamma och äter lunch innan jag ska hämta räkan och sen åka till skolan som han säger de e mer kyrkans öppna förskola. Åhh håller på att irritera mig på gubbarna dom håller på att lägga nytt tak här och de dånar och dunsar och något nytt takfönster verkar de inte komma i dag heller. Ne nu börjar de vaknas här så då e dax för mat.

Kramizzar

Ps: grrr varför kan man inte ändra storlek på bilderna längre? Någon som vet?

Inga kommentarer: