Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

29 oktober 2010

Julfuskat

Japp i dag har vi försökt att få lite julstämning de gick så där regnat öste ned ute och och inget absolut inget här hemma ens påminner om jul än, för utom tidningarna då. Och nu pepparkakor som den tankspridda mamma glömde i ugnen, ja första plåten i alla fall. Så den jul stämningen blev de inte så mycket av.

Pepparkakorna innan ungen, och en bakande räka.

Kanske lika bra de vi får klara av halloween först. och i morgon står en jätte rolig grej på programmet. Men de berättar jag om i morgon. Jo oj de har jag glömt vi fick en liten prinsessa i släkten i går jätte roligt grattis än en gång p och s. Jag va ju lite ego och hoppades på en kille så de hade blivit en vän till lilla knyttet men pojkar och flickor kan ju leka med. Annars va har vi gjort i dag åter besök på mvc vilket gick jätte bra så skönt. Och nu på kvällen kom farmorn och hälsade på trevligt och skönt med lite avlastning med barnen.

Kramizzar






Inga kommentarer: