Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

24 oktober 2010

Fy på mig!

Jag som lovade att lägga upp bilder i går men de va helt fullt upp. Mina föräldrar va här och hjälpte till med barnen eftersom gubben jobbade hela dagen och så fick jag besök av en kompis också. Jätte kul att du kom S! Och vi fick sååå fina kläder till lilla knyttet. Sen hjälpte mamma mig med att färga i ut växten sorry K jag har inte råd att hälsa på dig för tillfället. Så dom kom inte iväg hem för än kl 20. Sen när vi va själva njöt jag och knyttet av film riktigt kärleksdravell som gubben inte hade gillat haha. Och i dag urk vilken morgon ska va glad att jag fick på mig kläder. Sen så ringde änglen M och frågade om dom fick låna räkan i dag. Och han blev så glad, så han har spenderat dagen hos kompisen Z och ville inte gå hem sen. Själva har jag och knyttet faktiskt fått lite gjort typ fixat tvätten wow och städat lite och så har jag äntligen fått i ordning min mobil efter att den va på lagning. Jo jag lovade ju att lägga lite bilder från snö dagen. Så varsågoda:

Skidåkningen gick ganska bra

Men lite blå rumpa blev de med.

Lilla knyttet låg väl nedpackad.





Kramizzar

1 kommentar:

Jenny sa...

Hej Bollan!
Vilken duktig liten skidåkare du har där:)

Ha en fin start på veckan!

Kraam Jenny