Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

28 oktober 2010

Höstbus

Inte riktigt lika roligt som de låter, de va mer höstbus väder i dag de regnade och blåste så löven virvlade överallt de va fint att titta på när man va inne. Inte lika kul dom stunderna jag va ute brrr. Först va vi i väg till tandläkarn inte så skoj, har för mig att man ska slippa ont när man går dit inte få ont. Så ska jag skryta lite jag har rasande bra tänder så de blev 250 kr bara men han pillade på något så jag fick lite ont i stället :-( men de går väl över. Sen tog vi en tur på stan och införskaffade fars dags present har för mig att de e snart. Efter de blev de en tur till jobbet och hälsade på de va riktigt trevligt tyvärr träffade jag inte så många arbetskamrater då dom flesta va ute, men några chefer va där mycket trevligt.

Lilla knyttet sov så gott under hela besöket på jobbet.

Efter jobbet blev de fullfart mot dagis för att hämta räkan och så tog jag med mig barnen till mio för lite shoping, vi fick presentkort där när vi gifte oss och nu har jag ätligen kommit på vad vi behövde som passade kostnads mässigt. En lampa till soffgruppen i vardags rummet.

Min fina nya lampa tack L, E och D för present kortet på Mio :-)

Och de blev riktigt mysigt där nere nu, har börjat bli mitt favoritställe. Och nu på kvällen när gubben va i väg på tp tänkte jag att jag skulle bakat med räkan men lilla knyttet har gråtit nästan hela tiden så de blev inget av inget. Nu e gubben äntligen hemma och vi ska kolla på den sista filmen vi hyrde för en vecka sen.

Kramizzar


Inga kommentarer: