Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

09 maj 2010

Trädgårdsmässa

I går va vi i stora staden, vi hade lite små ärenden på stan innan vi begav oss mot nöjesfältet och trädgårdsmässan de va regnigt och blåsigt och massor med folk ändå. De fanns ju lite att titta på men eftersom vädret va som de va och att de va mycket folk blev de inte så mycket shoppat 3 örter och en orkidé bara. Men jag fick mig några bra kort.







Tävlingsbalkongerna brukar inte va så förtjust i färg men denna från bagarn och kocken wow så Leila älskade den bara!





Annars gick dagen jätte smidigt lill räkan va så lugn så han ville mest ligga i vagnen med sin filt och saftflaska under regnskyddet. Värre blev de när vi kom hem precis när vi skulle knäppa loss han kräktes han. Så de blev bad och efter de kände jag att han va väldigt varm, kollade 38,8 stackars liten så de blev alvedon och bums i säng. Där fick jag mig en förklaring till att han hade varit så lugn. Men under dagen i dag har de varit full fart och bus hela tiden, nu på kvällen har han feber igen humm va e de som på går? Hoppas i alla fall att han mår bra snart. Älskar min lilla skrutt så mycket.

Kramizzar

1 kommentar:

Jenny sa...

Halloj Bollan!
Vad kul att få se bilder från trädgårdsmässan, hade själv ingen möjlighet att åka dit. Den där Leila inspirerade balkongen gillade jag bäst:)

Hoppas er lille Räka kryar på sig!

Kraam Jenny