Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

07 maj 2010

Ledig



Vilken skön dag för utom att de har blåst kallt som tusan vilket inte bollan hade en tanke på i morse så de va leggins och en klänning i dag fryser fortfarande om rumpen. I dag hade jag underbara glukos test att göra mumms för alla er som vet va de e. Kan förklara lite snabbt man e fastande från 22 kvällen innan sen får man åka till mvc och dricka socker vatten och sitta där och vänta i 2 timmar för att se om kroppen kan behandla detta sockret. Sen får man äntligen äta frukost då e man så hungrig att man kan gå av. Men alla tester visade bra i dag och vi fick ett hjärt ljud på en väldigt pigg krabat.

Sen va de massor med ärenden som skulle klaras av men inga pengar spenderades i dag riktigt stolt över mig själv. När allt detta va klart hämtades räkan och han ville som vanligt baka brukar va de stående på fredagar när jag hämtar tidigare. Så de blev chokladsufflé riktigt gott för att vara första gången jag gjorde de. Nu ska jag ta mig till soffan och mysa med gubben som har varit och inhandlat en påse godis.

I morgon blir de mer spännande hoppas jag får tid att blogga i morgon kväll. i morgon ska jag, räkan och mor min till trädgårdsdagar på ett stort nöjesfällt. vi va där förra året med och de va helt toppen. Så jag håller tummarna för att de inte regnar och att vi har en glad pojke med oss.

Bilder från förra årets trädgårds dagar





Kramizzar

Inga kommentarer: