Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

21 maj 2010

Lite slö och slapp i regnet

I dag blev de inte så mycket jobbat även om jag har varit där, sen gick vi till en lekplats i närheten av jobbet som nyligen har blivit renoverad räkan tyckte att de va toppen skoj mest att köra lastbilen.



Sen hann vi inte med mycket mer än att åka till ica innan de började åska och regna så sen har de blivit inne aktiviteter bygga tågbana och sånt. Snart åker gubben till jobbet och jag och räkis ska ha en lugn kväll. Jag har även passat på att anmäla honom (Räkan alltså) till en omslagstävling för en föräldra tidning. Så vi (han och jag) skulle bli glada om ni röstade på honom.

Annars har veckan gått mest gått åt till att jobba och förbereda iför de stora kalaset i morgon. Räkan va ju sjuk när han fyllde år så då sa vi att vi skulle flytta på de till maj och nu e dax alltså så de har bakats och fixats, har äntligen fått ut lite växter på balkongen med, ska ta kort där med men de e ingen ide nu när allt där ute e jätte blött och tråkigt.

Kramizzar

1 kommentar:

Jenny sa...

Hej Bollan!
Räkan är hur söt som helst! Har såklart varit inne o röstat på honom på Vi Föräldrars hemsida nu:)


Hoppas ni hade ett trevligt kalas!

Kraam Jenny