Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

28 maj 2010

Full fart

Tid e verkligen något relativt för mig för jag tror att jag har sååå mycket av den och så pang blir de jätte brådis. Så va de i dag vi hade planerat en dag i stora staden och nöjesfält men dom öppnade inte innan 13 så innan dess skulle jag förbli min vän S och hämta lite bebiskläder (helt helt underbar ser helt nya ut) Tack så hemskt mycket!!!

Men klockan han bli nästan 20 över 1 innan jag va där. Sen ringer gubben ja du vet att du måste tanka innan ni åker så då tog de e extra stund. Innan vi äntligen kom i väg. Men sen när vi väl va där åhh va de va värt de min älskade räka va så glad och allt va så spännande mamma titta där och titta där. De första vi gav oss på va dom flygande elefanterna för de hade vi pratat om innan vi åkte att dit vi ska finns de gröna kaniner och flygande elefanter.



Han fick även åka vissa saker själv i dag mitt lilla mamma hjärta va både livrädd och så stolt över honom. Men han klarade de galant och satt mest och ropa mamma, mamma titta mig, hej mamma!!


Sen blev de så klart den traditionella åkturen i farfars bilar den går ju inte missa ;-)



Efter alla fartfyllda grejer i dag så tog vi oss en tur och hälsade på sysslingen H som bor i storstan, så då blev de busat lite där med även om båda pojkarna va väldigt trötta, Så va de trevligt att träffa dom.

Kramizzar


Inga kommentarer: