Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

10 maj 2010

Tävlingar

Blir en kortis i kväll sängen ropar. Har inte hänt så mycket har fått lite gjort i dag och så har jag jobbat. Jo gubben har städat vinden i dag halleluja för de inte en dag för sent nu kan man både komma in där och faktiskt hitta saker, så nu ska han bara åka och slänga de gammla trasiga som fanns där uppe. De blev även en låda med saker som kan loppis säljas fast de hade nog blivit mer om jag hade varit med och kollat igenom grejerna.

Jo jag skulle tipsa om alla nya tävlingar jag har hittat till. Dom ligger i vänster spalten under just tävlingar! Så nu sängen jippi!! ps: lill räkan mår lite bättre i dag har har klarat sig utan alvedon i dag i alla fall.

Kramizzar

Inga kommentarer: