Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

26 maj 2010

Då va helgen och halva veckan avklarad.


I helgen hade vi ju 2 års kalas lite sent visst men tyckte ju så rasande synd om honom när han fick magsjuka när han fyllde år. Och nu förstod han lite mer vad kalas va men mest att man fick tårta. Jätte roligt hade vi det i alla fall och sååå fint väder. Räkan fick också väldigt fina presenter av sina gäster de tackar vi för vissa av dom har han redan lekt sönder ;-)


Här sitter föräldrarna på rad och njuter av fikat hoppas jag.


Räkan och H leker med nya golfsättet. Vet inte om man vågar skriva ut de men de rödprickiga tältet e vist jag urk vilken bild blir som en flodhäst när jag e gravid.

Sen i söndags va vi hos mina föräldrar ute på landet och bara njöt av de fina vädret och jag lyckades bränna mig riktigt bra på armarna med. Ne de va trevligt vi grillade och så va och och räkan på lekplatsen. Han visade för en två år äldre kille att han minsann kan också, blev stolt. Gubben passade på att tvätta altanen så han gjorde en bra gärning med.

Mån, tis har jag bara jobbat inget skoj att berätta om de trevliga arbetskamrater bara. Nu e jag ledig några dagar igen för att köra full kraft till helgen igen men lite mors dags firande e inplanerat om de inte regnar.

Lejonen va riktigt nära i dag sånt e kul.

I dag va vi i alla fall på djurparken snabbt genom gående mest för att kolla på räkans favorit djur och leka lite på lekplatsen och få sig en glass och ja en mellanmåls smörgås.


Girafferna haha de va egentligen 4 på rad men en av dom va precis bredvid mig så han kom inte med på kort.

Lilla elefanten busade räkan älskar elefanterna speciellt bebis elefanten och jag förstår honom den e väldigt busig, och jag fick veta att elefanterna inte måste ha blöja för dom gör bajskorvar på marken. Han kan så mycket lilla mannen


Mellanmål på lekplatsen i nya hatten.

Kramizzar

2 kommentarer:

Emelie Persson sa...

Vilket fint kort på Gustav när han äter smörgås :) Kram Emelie (Hugos mamma)

SaraCarlsson sa...

Tusen tack! Är en väldigt glad körkortsinnehavare :P
Haha, jag visste faktiskt inte att det fanns en hummerdräkt! :P Men den måste jag ju ha på mig nån gång ^^!