Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

02 september 2009

Ännu en dag, fast i går.

Hej *gäsp* ska börja med att skriva att de nog inte blir så långt i dag jag e helt slut, men jag ska berätta lite om vad som hände i går, först fick jag avklarat några samtal som inte blivit av varav ett lite dumt för jag vet att de räddar liv. Men nu blev de av och jag fick en tid på blodcentralen efter lunch de gick väl sådär jag kom där i från med bandage runt båda armarna och 2 rörstrands skålar, skålarna e snygga nu i efterhand ångrar jag att jag inte valde vita men ....samma.
Dom är alltså ljusgröna och i ligger dagen skörd från balkongen.
Sen åkte vi i väg norröver för att jag hade fått syn på ett blocket fynd. nämligen en gammal symaskin. Gubben va väl halv sugen men i väg kom vi och jag e så nöjd och glad och den kommer bli så fin när den blir klar, de ska på en ny skiva och så ska den målas.
Mitt nya symaskins bord, har börjat fixa med de, har maskinen till med men humm.
Kramizzar

Inga kommentarer: