Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

16 september 2009

Ledig

Jaha då va man ledig skönt känns verkligen behövligt börjar att hata alla mina jobb kvällar och sen upp vid 5 urk, fast jag upptäckte att jag inte va själv om att va uppe vid den tiden ;-) Tack s för sällskapet på bussen. I dag har jag och räkis städat lite och så har vi varit ute och gått. Känner mig riktigt nöjd har antingen gått eller cyklat, tänkte säga varje dag denna veckan men jag började ju i fredags så de e ju mer än en vecka och i dag gick dom nya jeansen på, smidigt yes!! Så då behöver man ju lite belöning ock kanske mer inspiration. Så vi åkte i väg på shopping tur :-D Hittade mig äntligen en dörrmatta de har ju bara tagit ett år humm.

Och så fick räkis ett par super häftiga kalsonger.
Och så råkade jag snubbla över(bokstavligt alltså) ett rea bord med svea så de blev 3 tröjor för 100 kr, de kändes ju helt ok. Och när jag kom hem hade min premie från lantliv kommit en väldigt mysig filt i sådan härlig färg den har värmt axlarna på mig nu hela kvällen.

Riktigt härlig, i bakgrunden syns lite av min sockerlåda.

Kramizzar

Ps: Måste visa en bild på min underbara räkis han ska ut och resa tror jag vist, så fin. älskar honom massor.

2 kommentarer:

MAMMAFIA sa...

Så söt han är din lille räka= )

SaraCarlsson sa...

Nej det är inget fel med min mammas stil :) Den tycker jag ju om.