Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

04 augusti 2009

Ko tavla och bärpaj

Jaha så vad händer jag och räkan hade en hel dag i går, gubben va och fiskade vid kusten. Så de va precis som vanligt här hemma, ordning och reda och bara skoj. Vi va ute och lekte i regnet i över en timma. Och kollade förbi dagis som har öppnat igen eftersommaren. Sen tog vi och dansade i underkläderna vilket både jag och räkis tyckte va super skoj, han älskar verkligen att dansa. Och i dag har de blivit en tur ut på landet, min faster och kusin skulle och hälsa på pappa i dag så då ville dom passa på att träffa räkan med.Och så fick han en stund med sin cykel. Mormorn har köpt han en svart 3 hjuling som e sååå cool och han gillar en verkligen. Och nu är de redan kväll. Jo visst de ja jag har äntligen en kotavla. Gillar den massor! Bakade en paj i går med på lite säsongsbär, gott gott.

Kramizzar

Inga kommentarer: