Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

11 augusti 2009

Skärpning fröken Bollan


Vet inte riktigt vad det är som har flugit i mig, det blir bara glesare och glesare mellan inläggen. Vet inte om de beror på jobb situationen eller vad de kan va, innan va de ju så lätt att sätta sig och blogga medans räkan sov. Men nu när gubben e hemma också är det mycket svårare. Men de blir de ändring på nästa vecka då han börjar jobba igen. I helgen har de i alla fall varit full fart vi åkte norröver i torsdags kväll för ett kalas och kom hem söndags kväll. Så ni kan ju tänka er vilket party de va ;-) Vi hade i alla fall jätte roligt. Och de va kul att få träffa alla. Sen tog jag mig en shopping tur i lördags på förmiddagen själv de va inte heller het fel kan jag säga. Vi hade ju också underbart fint väder så de blev lite badande i havet med.

Lite sommar känslor fick jag alltid :-D
Räkan och faster L leker i farmors fontän, Snyggaste pappa gubben, klagade över att de såg ut som han kom från hm katalogen men jag tyckte att han va snygg.



En tur i gamla stan va inte hel fel på hemvägen.
Kramizzar

1 kommentar:

SaraCarlsson sa...

vilka fina bilder :D riktigt sommriga o fina :)