Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

28 augusti 2009

Hur gammal e du? är du antik??


Ja de va ju lite kö

Hehe japp jag har faktiskt varit i väg på antik rundan dom va i stan i dag. Visst vi kom bland som sista och fick inte ens chansen att va med på tv. Men vi fick de vi skulle värderat och jag fick mig ett kort på han den där söta värderaren.

Och så fick jag reda på att mitt armband som jag fick av mormor va värt 800, och en av räkans leksaker 500 så jag e helt nöjd. Ne annars har de inte hänt så mycket i dag värre va de i går. Puh, dom ringer fem i sju och vill att jag ska jobba, då ska man väcka räkan klä sig och få i han välling och köra till dagis och gärna va där vid typ 5 över sju, nja så duktig va jag inte ändå jag va där kvart över så bra jobbat bollan. Efter jobbet va de hem och fixa till sig och instruera barnvakten, och så i väg på Miss Li konsert!! Fasen fasen va bra de va! Har fortfarande en låt på hjärnan. Gubben drog sååå klart på fotbolls match i stället e de gick bra vi hade följe hem sen. de va riktigt skönt att cykla i går kväll så varm. Ne nu måste jag försöka fixa något att äta.

Kramizzar

Inga kommentarer: