Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

26 augusti 2009

lila har flyttat in?

Ja jag vet jag kanske har nämnt de innan, nu när de går mot höst vill jag faktiskt ha in lite mer färg i hemmet. Så i dag har jag varit ut på en liten utflykt det blev nya gardiner och tyg över så jag sydde mig en kudde och så två nya ljus lyktor. Och jo visst de är en förändring mot allt mitt vita, och de kommer nog att ta ett tag att vänja sig men allt som allt tror jag att jag gillar de. Så sen har de inte blivit så mycket mer gjort i dag hamnade ju vis sy maskinen vilket i för sig e ganska skönt, jo köpte mig ett par gardiner till vardagsrummet med den tja de tar vi en annan dag, nu har jag en bok som ropar på mig och några bloggar som ska kollas in på.
Kramizzar

Inga kommentarer: