Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

25 augusti 2009

makka pakka

Fattar inte så sjukt trött i dag igen. Hade jag inte vetat bättre hade man nog misstänkt att de va bebis på g, pissnödig e jag med. Men men så är inte läget. Ska se vad har hänt i dag? Tja att höra om jobb humm kanske inte så kul men nu på eftermiddagen har vi i alla fall varit på badhuset och bubblat lite, tusan va gott e är önskar ibland att man hade de hemma. Sen blev de en tur upp till dom gamla trakterna där vi hade en lekstund med lilla charmtrollet F hon va så mysig och charmig sååå och hennes mamma, det va jätte kul att ses vi gör de så sällan nu när vi har flyttat. Och nu är de så lungt å skönt här hemma räkan sitter och kollar på drömmarnas trädgård och kramar sin makka pakka och är världens goooaste. Nu är de strax nattning ska se om jag kan få lite tips av gubben på mobil då, behöver verkligen ha en ny snart. Har ni något tips så får ni gärna höra av er.


Söta goa lilla F

Åhh så att jag inte glömmer ska jag skicka ett Grattis till M som fyller år i dag! :-)
Kramizzar

Inga kommentarer: