Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

15 augusti 2009

Nya vindar, nya tider

Go dag mina kära blogg vänner. Det verkar allt som att hösten är i antågande. Tyvärr har jag inte riktigt bestämt mig hur jag ska förhålla mig till detta. Jag vet ju inte riktigt vart sommaren tog vägen, om de e någon som vet kan ni väl höra av er till mig?

Nu sveper det i alla fall kallare vindar över landet, och man får en himla lust att ta sig ut för att plocka svamp och blåbär. Att göra mysigare hemma med lite mustiga färger och tända ljus. Bara bara ett litet litet problem. Tiden. Något som jag har väldigt ont av förtillfället. När man inte jobbar så e det så mycket annat som ska fixas almanackan är fullskriven. Men ändå någonstans i bakhuvudet tror man att i morgon kanske om det är fint väder då, då ska jag fixa de höstligt.

Men ne som vanligt kommer det väl ta ett halvår innan jag kommer i kapp. Så jag får nöja mig med att njuta av dom underbara höstiga bilderna som ni andra lägger ut på era bloggar på skogspromenader och vackra höstbuketter. Det är konstigt vissa av er vars bloggar jag mer eller mindre läser dagligen blir som vänner man får en känsla av att man känner er fastän man kanske bor i helt olika delar av landet. Jag vet att jag kan va lite dålig på att kommentera men de ska de bli ändring på hoppas jag i alla fall. Så detta inlägg de dikerar jag till mina underbara blogg tjejer i skåne som jag får så mycket inspiration i från. Kram på er.

Men än finns de hopp om några mer sköna kvällar på balkongen.

Kramizzar

Inga kommentarer: