Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

05 december 2010

Vilken jäkla helg

Härlig solnedgång från pulkabacken


Pysslade lite innan baket i går.

Fredagen började jätte mysigt vi va iväg till pulka backen alla 4 och hade toppen roligt, hihi till och med jag satte mig i pulkan. Sen när vi kom hem blev de mindre roligt då svärmor ringde och berättade att gubbens gammel faster hade gått bort under dagen, Vilket gjorde resten av kvällen ganska jobbig. Och i går kom svärmor ned så hon och gubben va och sa ett sista farväl och fixade med begravningsbyrån med mera. I morgon ska dom till hemmet för att flytta hennes saker till hennes lägenhet som vi efter helgerna måste städa ur. Det e mer eller mindre kaos här nu. Så jag och barnen försöker att ta oss för saker, i går va mormor här och bakade julgodis och pepparkakor jätte mysigt. Och i dag tog vi oss ut till parken för en julmarknad, vi va ute lite tidigt bara så de blev ett stopp för att mata fåglarna vid den närliggande sjön. Jätte mysigt hade vi och de blev en krans till dörren och ekologisk mjöl och räkan köpte en jättesöt marsipan gris. Ja de va verkligen en hel lyckad dag.




Kramizzar

Inga kommentarer: