Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

14 december 2010

Pepparkaks gubbe

I går va de lucia firande på dagis och min lilla räka va pepparkaksgubbe och så söt han va. Dom hade lussat för fröknarna på skolan innan (de ligger ett gymnasie precis bredvid dagis) på dagen och sen va vi på kyrkan och då fixade dom ett lucia tåg där med, innan de va dax för dagis tåget för föräldrarna med fika. Räkan va så glad i går morse för han skulle minsann få köra lucia TÅGET. Alla va så söta och fina när dom sjöng och här gå han fortfarande runt och sjunger att när julen kommer ska varenda unge vara glad. så vi hoppas på att de funkar och att han e de:-)
I dag har vi bara julstädat puh men va på väg att skriva att nu e de klart men vi ska ju ha hela släkten här till helgen och vissa ska sova över har ju begravning på fredag. Ja ja jag får njuta i morgon i alla fall av att de e städat. Ja just de även om jag inte e så duktig på att komentera för tillfället så läser jag i alla fall era bloggar

Kramizzar

Inga kommentarer: