Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

09 december 2010

Lite ny design och julmarknad

Hej och hå, kände att jag behövde lite ny julig design på bloggen i alla fall ett tag. I går va vi och träffade dom gröna kaninerna räkan blir alltid så uppspelt över detta hihi. Så de va jag och räkan, knyttet och mor min som åkte vi träffade även 2 av mors vänner J och E. Så vi hade jätte trevligt blev inte så mycket shoppat, lite marsipan lite honung, lite julpynt till granen. Och så blev de några koppar varm choklad så klart. Och jag och räkan åkte tåget vill säga cirkus expressen men de heter den ju inte utan rabalder. Ja vi hade helt underbar dag i går i alla fall. Så i dag har de blivit en slapp dag som vi bara kommer att ta de lungt har varit de ena efter de andra denna veckan så den mesta rörelsen vi ska göra e att tja hämta räkan strax och sen i em ska vi hämta gubben och åka och handla. och kanske plocka upp lite här.

Bilderna från i går blev ganska mörka så ni kan få behöva förstora dom om ni ska se va de e på. de va het hopplöst att ta kort i går med blixt: mörka, utan blixt : suddiga.






Kramizzar

Inga kommentarer: