Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

06 december 2010

Fullt krig

Snöbolls krig alltså! ;-)

Efter hela helgens hoppsan va de skönt att ha vardag igen även om veckan e full med aktiviteter. I dag hade vi tid hos doktorn för räkan, han ska operera bort mandlarna. Men i dag va de bara undersökning så de gick väldigt snabbt. och han fick ett Bamse klistermärke. Sen tog vi oss till köpcentret de blev såna tråk grejer som isskrapa och batteri laddare på co och sen gick vi mest och tittade kollade lite julkappar till mormorn, provade nya skor och lite annat. Det enda roliga inköpet i dag blev snöbollar hihi japp nu e de fullt krig, ni kanske har sett dom på hemtex reklamen ok jäkla onödig grej men ack så roliga. Sen har jag och räkan gjort figurerna till pepparkaks huset de blev en julgran och snögubbe och en tomte även om tomten inte blev så fin som den brukar så hade vi en mycket trevlig stund. Nu e gubben och knyttet ute och handlar juklappar så jag ska slänga mig på golvet för lite lego lek.


Pepparkaks huset med dom figurerna som blev bäst och på helbilden kan ni även se grodan som räkan absolut ville att den skulle bo i huset i hop med häxan sur tant som tydligen bor där med.


Årets gris denna kurviga skönhet föll både jag och räkan för i går på marknaden.

Kramizzar

Inga kommentarer: