Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

02 december 2010

Guldkant på Vardagen

Jaha så va de December. Och snön ligger på marken och kallt som 17 e de. I går va de full fart vi bakade lussebullar och en jättegod nöt och choklad kaka. Sen va de iväg för att knyttet hade föreställning kl 19 lite sent med de va sista för dagen. Och gubben va iväg på julbord med jobbet så mor och far kom med och passade räkan och tittade föreställningen han tyckte att de va jätte roligt. Sen stupade vi i säg allihopa. I dag har gubben varit ledig så vi har gått på stan och kollar på julklappar och så blev de en jättegod lunch på stan och lite mathandlande. Och när jag kom hem fick jag min en glad överraskning Jag VANN!! Jag har vunnit hos hemma hos pemmel åhh så glad jag blev det jag vann va denna söta hästen:


Nu ska jag sätta min med gubben och knyttet och njuta av lite varm glögg.

kramizzar


Inga kommentarer: