Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

15 december 2010

Hallen och mamma träff

Wiihi hallen e äntligen färdig för stunden! De har kommit upp en väggen den gubben hade ned för några veckor sedan, som har blivit spacklad och målad och nu e de jätte fint visst väggen där elementet sitter ska rivas och dörren ska byggas igen för att vi inte använder den har en entre precis bredvid (grov entren) där har vi inte fixat än och visst de kommer nog se ännu mer annorlunda ut när de e helt klart med för gubben har pratat om att byta väggarna till gips och så vill jag få upp en bröstpanel och en boråstapetera anno 19 05 eller kanske falsterbo har inte riktigt bestämt mig. Men för nu så e jag nöjd.



Sen har jag och knyttet varit på mamma fika, mycket trevligt, fikade inte så mycket men fick i mig ett glas med julmust första för i år tror jag. Och i morgon ska jag ha mamma fika här hemma. och så kommer gubbens barndomskompis förbi en sväng och så hela tjocka släkten så de blir en internsant dag. I dag har även Z och och hans pappa varit här och busat med gubben och räkan. Alltid bra då gör dom av med lite energi.

Knyttet i name it brallor och en kofta från mamas och papas london.

J och hemmes B som tyvärr inte synd på bilden och C med hennes urgulliga J och knyttets fot som inte e så nära huvudet på J som de ser ut.

V med lilla goa M

Kramizzar

1 kommentar:

MAMMAFIA sa...

Mys!
Vill passa på att tipsa om en tävling nu hos mig, medan jag ändå är här :)
http://www.mammafia.com/2010/12/oronhangen-fran-miss-dee.html
Kramis!