Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

20 januari 2010

Lägret nere pågrund av sjukdom

Japp så ligger de till nu, både jag, gubben och räkan har åkt på förkylning. Så vi får turas om att va hemma och gå och jobba. Tyvärr som ni förstår kommer bloggen också lida för detta. Men jag kommer definitivt att skriva av mig när vi har piggnat till. Ska också passa på att säga hej och välkomna till mina nya läsare har fått några kommentarer från nya vilket e jätte jätte skoj!!!! Ni får gärna lägga till er som följare, den listan e alltid kul om den blir större. Skickar även en tanke till Jenny på Kråkered efter olyckan tänker på er. Oj och nu hände de vist en olycka i räkans säng busiga pappan hade missat att få på blöjan på rätt sätt. Bäst att rycka in.


Kramizzar

Inga kommentarer: