Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

17 januari 2010

Lyckligast och latast?

Räkans muffins jag mätte upp men han hivade i skålen och vispade.

Åhh jag e så glad nu är de äntligen bestämt, nästan klart! Bara lite kvar. Men hur kommer de bli undertiden vet ju hur jag känner nu men sen då? Förstår om ni tycker att jag låter väldigt kryptisk men de får ni stå ut med. Mina lyckorus känslor kommer att avslöjas så småning om. Men i dag e jag mest lat och fryser. Jag och räkan har lagt oss tillrätta i sängen nu efter maten och så ringer telefonen varpå jag stönande tar mig upp och han med samma läte efter mig. Så vi e riktiga latkorvar i dag, men snart kommer pappan från jobbet då blir de full rulle. Hoppas han har med min frukt har varit sååå sugen på apelsin hela dagen och så klart e dom slut hemma. annars har helgen varit relativt lugn. Pappan jobbade kväll ni fredags så de va bara jag och räkan på myskväll, men att han inte kräktes förstår jag inte. Vi bestämde oss för hamburgare och pommes han åt nästan hela sin portion sen hade han bakat muffis så dom va man ju tvungen att smaka på med och efter de välling, Mumms jag måde illa av att titta på han. I går hade vi mormor och morfar på besök på middagen väldigt trevligt. Och på kvällen kom några vänner/grannar med deras son så att pojkarna fick leka av sig innan de va sängdax och vi fick fika nybakata semlor och snacka lite strunt ;-)
Kramizzar

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu blev man ju nyfiken!!

Unknown sa...

Snubblade in på din blogg första gången nu ikväll. Personlig blogg som jag garanterat kommer besöka igen.

Mysig söndagskväll!

Mvh Camilla, En mammas dagbok