Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

01 oktober 2009

Pysslat

Åhh lill skrutten har haft feber i dag, så vi har varit hemma. Oj vad vi har hunnit med pysslat och kollat på film och byggt med lego och målat och så klart sovit en himla massa. Tänkte jag skulle lägga ut lite bilder på de vi (eller jag) har pysslat.
En anslags tavla, och ett smycke som jag stansat och satt i en pärla.
Sen har jag även fixat iordning min pyssel hörna, inte så fint med skokartongerna men de får duga så länge de trillar ju inte ned på en längre i alla fall. Och så har de blivit ett par nya skor, ugg liknade stickade.
Kramizzar




1 kommentar:

Butik Östergården sa...

Vilen söt liten Räkis kille du har!

Vad kul att du åkte så långt till min butik idag!

Å vad mycket härligt pyssel du håller på med har suttit och tittat och läst din blogg ett bra tag nu. Kreativitet saknas det då inte hemma hos dig. Gillade dina stövlar skarpt som du visade idag.

Hoppas du får en härlig vecka!

Kram Helen