Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

29 oktober 2009

Visning

Japp jag va på visning av Tomas Sabo smycken och klockor i går kväll. Kan tyvärr inte säga att jag tyckte att de va jätte kul. De stod kl 19 på inbjudan men också va i god tid så vi va väl där en 18,30 showen började inte för än 19.45 kan säga att redan då va jag ganska less på att stå och vänta på ett hårt betonggolv i en kall fabriks lokal. Sen när de kom igång pågick den i mellan 20-30 min.
Inga stolar och man såg smyckena jätte dåligt om dom inte va superstora, jo de va försäljning också kontant betalning vilket de inte stod något om inbjudan. Ne de va ingen höjadere hade inte lagt upp de på de viset om jag hade fått bestämma. Tur att vi hade trevligt sällskap i alla fall.
S och A som va med på visningen
Och smyckena som va till salu va jätte fina att titta på.
Kramizzar

1 kommentar:

Jenny sa...

Halloj Bollan!

Fina smycken men vad tråkigt att behöva stå o vänta så länge...

Ha en skön söndagkväll!

Kramis Jenny