Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

12 oktober 2009

En liten promenad

I dag när räkis var hämtad så tog vi oss en liten promenad för att plocka kastanjer, jag fick sådan inspiration från en av mina vänners blogg att de va svårt att låta bli (hoppas de e ok S?) Och jag e faktiskt riktigt nöjd de fick flytta i ett ljus också så nu står de på köksbordet och lyser upp.
Mysigt!

Och så passade vi på gå till en inrednings butik som ligger i närheten åhh tänk om man hade obegränsat med pengar då skulle jag nog handla som en tok där. Men på övervåningen hittade jag i alla fall dessa ur söta muffins formar från Green Gate. Lite roligt att dom va fyrkantiga.

När vi väl kom till dörren så sov ju räkis så klart som en stock, och ville inte alls vakna hur mycket jag än pilla på han. Så de fick bli att jag drog upp vagnen till lägenheten puh 3 våningar japp jag har definitivt fått min motion för dagen. Sen fick han sova klart på balkongen. Men han va riktigt glad och gosig när han vaknade.

Kramizzar


3 kommentarer:

FURNISH.etc inredningsblogg sa...

Åh vilken vacker och annorlunda blogg! Layouten är otroligt vacker. Ha en fin tisdagkväll! /Emmy

Jenny sa...

Hej Bollan!

Vilka fina bakformar från Greengate (de har ju hur mycket fint som helst!)!

Åh har du hittat kastanjer, det vill jag oxå göra! Så fint du gjort med ljuset och vasen:)

Ha det gött!

Kram J

Emma sa...

Underbara bakformar i en annorlunda form:) Låter som en pärs att släpa barnvagnen upp för alla trappor! Ha en skön helg, kramar emmsan