Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

21 februari 2010

Räkans födelsedag

Överlycklig över bobbycaren han hitta på morgonen.

Japp i går va de räkans födelsedag själv hade han 38 graders feber och va verkligen inte sig själv. Men jag tror att leksakerna dämpade det lite. Han fick sig en bobbycar som han har längtat efter samma som bästisen z har. Sen kom de en tågbana i present med det va riktigt lyckat han älskar ju bara sina tåg, och lite andra saker. Men de va tråkigt att hans kalas blev inställt, de har han reagerat över i dag när han mår lite bättre så har vi hört några gånger: inge kalas och så ser han ledsen ut. Så vi får försöka ta igen de fast kanske inte lika många barn samtidigt. Men nästa helg kommer gudföräldrarna, mormor och morfar som blev insnöade i går och farfar för att hälsa på och fira. Så de ska bli roligt!!
Lite kalas måste man ju ha ändå, fasen man inte ville ha tårta ens :(
Oj nu e tågbanan på väg upp pappa får hjälpa till.
Ska också säga att jag e riktigt riktigt less på snön vi satt och tittade på en pingu film innan i dag och tja snart kommer vi väl leva så med snö och is hela tiden urk och fy. Sen tittar jag på alla underbara bloggar och inrednings tidningar som bara ropar våren e här dax att påskpynta in med nya vår färger!! Va??!! Vart e våren? inte här i alla fall snart 1 meter snö utanför och svinkallt har verkligen ingen lust att plocka in vår färger och vår städa? Öppnar jag balkongdörren rasar de in snö, de e som en mur utanför. Men vist längtar jag till våren jag med men änsålänge blir de att bara läsa om den.
Kramizzar

Inga kommentarer: