Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

24 juli 2009

Varför!!!!??

Ahh så trött så trött, just nu förstår jag inte alls varför jag tackade ja att jobba extra i morgon. Tänk jag skulle ju fått sovmorgon. De finns verkligen inget jobbigare än att gå upp vid 5 på morgonen när resten av familjen ligger kvar i sängen och myser. Jaja får väl sikta in mig på sovmorgon på söndag eller ne de går ju inte heller då va de ju loppis på gång. Undra när jag ska få sova? Men jag ser ju fram i mot loppis och hoppas på att dom ska ha något som jag vill ha/kan behöva. Ne sen har gubben och räkan varit på vc i dag för att min älskade räka har trillat. Och slagit upp ett djupt jack i pannan så de blev en akut tid men eftersom han är förliten för att sy så limmade dom i hop såret i stället. Men jag tycker så synd om honom. Nu går han runt pekar på såret och säger ajaj. Jaha nu e de dax för mat ingen lung och ro.





Kramizzar

Inga kommentarer: