Tänk va kul det är att blogga, här skriver jag ett inlägg och då kan du lämna en komentar för då blir jag så glad!

26 juli 2009

Första, andra, tredje såååld!!!

Vilken dag så fort den gick! Jag som hade sett fram i mot min lediga dag och så bara rusar den i väg, jag vaknade ju nyss. Fast jag fick mig en liten överraskning i morse de va blod fläckar lite överallt på mina vita lakarn. De visade sig att såret som min älskade räka har i pannan hade spruckit upp lite. Det ser lite otäckt ut. Ska berätta hur han fick de. Han stod och dansade och snubblade slog huvudet, pannan då i en kant men de såg ut som någon tagit en kniv och skärt ett djupt jack i panna på pojken så de blev en tur till vc som limmade ihop de eftersom han är för ung för att sy. Men limmet sitter väl så där och de lossnar lite i taget. Räkan bara tar på de och säger aj aj och gråter lite.

Men då fick jag ju en chans att bädda med mina nya lakan, Åhh va fina dom e de kommer att bli så kul att gå och lägga sig i dag.

Sen vid lunch tid i dag så åkte vi iväg på auktion, de va skoj men guuud vilken lång tid de tog. Jag tycker att man skulle kunna göra de smidigare att bjuda typ hålla upp handen hela tiden eller ställa sig upp när man bjuder för de blev många fel i dag. Och jag fick inte min lampa som jag hade spanat in de va lite trist konstigt egentligen för den gick för 350 och de betalade jag sen för min nya våg. Jag gillar sååå min våg jag har inte haft någon köks våg innan och de kan ju va bra att ha med tanke på hur mycket jag bakar. Sen e den ju vacker att titta på.
Kramizzar

Inga kommentarer: